Legnépszerűbbek a sporttáborok

A nyár slágere a fidget spinner

Idén nyáron a belföldi játékforgalom meghaladja a 6 milliárd forintot, egy bolti vásárlás alkalmával ötezer, míg online vásárlásnál 6900 forintot fizetnek ki átlagosan játékokra a vevők – derül ki a Regio Játékkereskedelmi Kft. legfrissebb felméréséből.

A játékkereskedő cég éves forgalmának 18 százalékát adja a nyári időszak. A szezon slágertermékei a strandjátékok, a medencék, labdák, biciklik, a trambulinok, a homokozós játékok és a hinta, rossz idő esetén pedig előkerülnek a társasjátékok, a kártyák és a lego.

A Regio Játék felmérte a nyári táborozási költéseket is: ezek szerint minden második 3 évnél idősebb gyermek megy idén táborba. A legnépszerűbbek a sport- (50 százalék), az alkotó- (32 százalék) és az erdei táborok (15 százalék), amelyeket a hittan-, a nyelvi és a zenetáborok követnek. Egy gyermek egy heti táboroztatására a szülők kétharmada 20 és 40 ezer forint közötti összeget, egyharmaduk 20 ezer forintnál kevesebbet szán. Minden harmadik családra jellemző, hogy legalább két tábort finanszíroznak, amihez hozzájön még a zsebpénz, amely egy napra a családok felénél általában ezer forintnál kevesebb, de 32 százalékuknál 1-3 ezer forint és 10 százaléknál 3-5 ezer forint között mozog – ismertette Gyaraki Dávid marketingvezető.

A kutatás szerint a nyár slágere a fidget spinner, amelyből pár hét alatt közel húszezer darabot adtak el.

Idén nyáron tíz családból hét tervez családi nyaralást, legtöbben, 75 százalékuk belföldi szálláshelyeket keres fel, külföldre csak tíz családból egy utazik.






A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás